zondag 12 januari 2014

Winnares 1e Give-away

De winnares van mijn eerste Give Away is bekend!

De alom bekende onschuldige kinderhand trok de naam van Rachel Beers uit de doos met lootjes :)

"Rachel Beers, van harte gefeliciteerd, jij hebt mee gedaan met de Give Away, dank voor het delen en mee doen! " was het bericht dat ik haar schrijven mocht :D 

Van harte gefeliciteerd Rachel, ik hoop dat je heel veel plezier zal bleven met de stofjes die jij uitkoos! Inmiddels heb ik alles binnen gekregen en is het pakket verstuurd en ontvangen! Natuurlijk zijn we allemaal zeer benieuwd naar wat zij er van maakt! Je vertelde me dat je zelf ook een blog bijhoudt, misschien zien we het daarop wel verschijnen ? :)





Aan allen die nieuw fan zijn en/of hebben meegedaan met de actie ... heel heel heel hartelijk dank! Niet getreurd als je niet heb gewonnen, met de code #IBelieveInMiracles krijg je t/m 15 februari 2015 gratis verzending bij aankoop van een tas of patroon 

Wanneer je graag een tas zou willen hebben maar niet zelf achter de naaimachine kan/wil zitten, geef me een berichtje, dan spreken we over wat jij graag wilt, en hoe ik dat realiseren kan.



Voor toekomstige give away's zal ik eens uitzoeken wat een betere (lees makkelijker en prettiger in gebruik voor jullie) manier van meedoen zal zijn. Het like&share concept is leuk, maar geeft niet heel duidelijk weer wie mee doet en wie niet. En dat is jammer, want ik wil wel graag alle namen van de deelnemers in de doos!

Ik wens jullie allen alvast een heel gelukkig liefdevol en creatief 2014!

Sabrina xx


2 opmerkingen:

  1. Jaaaa, jippie! Ik was de winnaar. Ik vond het een hele leuke actie en vond het heel leuk om met Sabrina te overleggen over de stofjes en alle materialen. Deze week kreeg ik het pakketje binnen en het ziet er super verzorgd uit en natuurlijk met prachtige stofjes. Helaas ben ik daardoor weer terecht gekomen bij een stoffenwinkeltje wat ik nog niet kende, dus ik houd mijn hart alweer vast... ;-)

    Ik ga denk ik eerst het tasje maken van een proefstofje, want ik vind het zo griezelig om in de mooie bloemenstof te knippen... Maar misschien ben ik wel moediger dan ik zelf denk en heb ik volgende week ineens een bloementasje. Het komt zeker op mijn blog te staan.... Nogmaals heel erg bedankt Sabrina. Ik vind het een superactie!

    x
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je lieve reactie hier Rachel!

      Ik kwam nog een rits tegen die maar eens op de bus naar jou toe moest gaan nog ;)
      Succes met het voor de eerste keer maken van paspelband! Bij twijfel nooit knippen natuurlijk maarrrrr ik heb gezien wat je al maakte en weet zéker dat je er iets moois van maakt!

      Heel erg graag gedaan, en jij ook bedankt voor de gezellige gesprekjes tijdens de speurtocht :)

      Veel plezier en creativiteit toegewenst Rachel! Leuk je te ontmoeten!

      x Sabrina

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!