donderdag 14 november 2013

1e Give Away van Mai Designs

De eerste Give Away actie van Mai Designs is een feit! 

Geweldig wat een leuke reacties al. Op het punt van schrijven, staat de teller van Fans van Mai Designs op 200... 200! Wat een GeWeLdiG resultaat!
Dank jullie wel!
Klik, like pagina en foto, deel en win!!


Wanneer je meedoet met de Give Away maak je kans op een tasje "Anniek". Speciaal voor de winnaar van stel ik een "Anniek" samen, in overleg natuurlijk want het moet wel iets worden dat de winnaar ook daadwerkelijk mooi vind!
Daarna is het de vraag of het een tasje gemaakt door mai wordt, of dat er een compleet handgetekend patroon, samen met al dat nodig is om het tasje te maken de deur uit gaat!

Nieuwsgierig? Meedoen? 

HUP naar Mai Designs op Facebook, Like de pagina, like en deel de actiefoto en maak ook kans! 
De reacties zijn hartverwarmend, toen ik in maart begon met mijn creaties te delen via Mai Designs, had ik nóóit verwacht dat jullie mijn ontwerpen zo mooi zouden vinden!

Het Patroon

Wanneer de 250 Likes zijn bereikt op de FB pagina, zal het patroontje voor het tasje "Anniek" beschikbaar zijn voor jullie allemaal. Om het patroon aan te schaffen is het voldoende mij een bericht te sturen, emailen kan ook.
Meer info over het patroon staat * hier *

Ook beschikbaar als patroonpakket !
Dit bestaat zal bestaan uit:
  • een met de hand getekend patroon en werkbeschrijving van "Anniek"
  • Stof voor de buitenkant, stof voor de binnenkant
  • tassenband, hang en sluitwerk en sierband en alle toebehoren om een mooi tasje Anniek te kunnen maken.

    Applicaties en letterknoopjes beschikbaar tegen kostprijs.
* neem s.v.p contact met mij op voor meer informatie hierover.
Ik ben zéér benieuwd naar jullie reacties!
Liefs,
Sabrina



1 opmerking:

  1. Mocht je nou niet op Facebook zitten, en via de andere mogelijkheden die ik hierboven zie, zoals bloggen of via Twitter of Google dit willen delen ... dat kan natuurlijk ook :)

    Mijn verzoek aan jullie in dat geval is:
    -Deel dit blogbericht op de manier zoals dat voor jullie het prettigst is
    -Laat daarna in een reactie hier weten, wat je het liefst zou winnen *een volledige tas of *een patroon pakket.

    oeh en dan ben ik verder ook heel benieuwd, welke stof? :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan Mai Designs NL - de Blog!